دلیل برفک زدن یخچال ساید بای ساید هایسنس
نوشته شده توسط : lg

دلیل برفک زدن یخچال ساید بای ساید هایسنس

روش های مختلف از بین بردن برفک

یخچال ها برای از بین بردن برفک های ایجاد شده دارای سیستم های مختلفی هستند که در زیر آن ها را توضیح می دهیم:

الف) دیفراست دستی:

در این روش باید یخچال خود را به صورت دوره ای (حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه) برفک زدایی کنید. برای آب کردن آن، ابتدا درجه ترموستات را روی حالت خاموش گذاشته و دوشاخه یخچال را از پریز بکشید. سپس درب یخچال را به مدت دو تا سه ساعت باز بگذارید. متخصصان تعمیرات یخچال توصیه می کنند برای اینکه مدت نگهداری مواد غذایی بیرون یخچال خیلی زیاد نباشد تا زمانی که یخ های موجود در یخچال نرم می شوند دست نگه دارید و سپس مواد غذایی را از یخچال خارج کنید.

تعمیر

تکنسین های تعمیرات یخچال ساید بای ساید هایسنس توربو سرویس هشدار می دهند که برای این کار هیچ گاه از وسایل نوک تیز یا وسایلی مانند قاشق، چاقو یا کف گیر استفاده نکنید چون باعث آسیب دیدن لوله های اواپراتور می شود. ولی می توانید از پنکه یا سشوار برای تسریع ذوب کردن برفک ها استفاده کنید. همچنین می توانید یک ظرف آب داغ داخل یخچال قرار دهید تا سرعت آب شدن برفک بیشتر شود.

مزیت این یخچال ها این است که نسبت به یخچال های نوفراست قیمت پایین تری دارند.

ب) دیفراست اتوماتیک:

کارشناسان تعمیرات یخچال ساید بای ساید هایسنس در اینگونه یخچال ها لازم نیست هنگام ذوب کردن برفک ها یخچال ساید هایسنس را از پریز کشیده و مواد غذایی را از آن خارج کنیم. بلکه با زدن دکمه دیفراست یخچال به طور اتوماتیک خاموش شده و آبی که در اثر ذوب برفک ها ایجاد می شود از طریق لوله ای به ظرف تبخیر که در بالای کمپرسور تعبیه شده وارد می شود و به توسط حرارت موتور تبخیر می گردد. همچنین سبب خنک شدن موتور می شود. در پایان برفک زدایی دکمه دیفراست به حالت اول خود برمی گردد.

مزیت یخچال های دیفراست اتوماتیک این است که نسبت به یخچال های نوفراست قیمت کمتری دارند و زحمت آب کردن برفک آن مانند دیفراست دستی نیست.

پ) نوفراست:

در یخچال هایی که مجهز به سیستم نوفراست هستند از یک تایمر، ترمودیسک و المنت حرارتی استفاده می شود. بنا به اظهار کارشناسان تعمیرات یخچال توربو سرویس سیستم نوفراست به این شکل است که با توجه به تعداد باز و بسته شدن درب یخچال و یا بر اساس مدت زمان تنظیم شده به طور اتوماتیک یخچال ساید بای ساید هایسنس را در بازه های زمانی متناوب خاموش می کند و با استفاده از المنت حرارتی برفک های ایجاد شده را آب می کند و آب را مانند سیستم دیفراست اتوماتیک به ظرف تبخیر منتقل می کند




:: برچسب‌ها: تعمیرات یخچال صادقیه , تعمیرات یخچال حرفه ای , تعمیر یخچال شهریار , تعمیر یخچال گوهردشت , تعمیر یخچال نارمک , تعمیرات تخصصی یخچال , تعمیر یخچال هشتگرد ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: